Éjszakai fürtschie

Már egy hete itthon vagyok és a vitorlázás és strandolás kivételével unatkozom. Balatonon. Nyáron. Baz+. Nem baj, ma hívtak az aquaparkból, hogy mehetek dolgozni. Éjszakai felügyelet 4 órán keresztül, csekkolni kell, hogy szabályosan csúsznak e az emberek. Ezt a mákot. Nekem még sosem fizetett senki a semmittevésért. Bár kicsit unalomgyanús volt a meló, 4 órán keresztül bambulni nem lehet valami nagy agyjáték, és én inkább csinálok valami fizikai munkát, minthogy 4 órán keresztül az órámat lessem. Amúgy még nem voltam a füredi aquaparkban, mert kicsit sokallom, hogy 5 rugót kipengessek, főleg hogy 20 méterrel arrébb ott a Balcsi. Elmegyek, megmutatják a helyet, kapok faja parkos pólót, odainstallálnak a vadvízi csúszda elé, hogy majd itt kell a halálba segíteni az ifjú vállalkozókat. Szombat volt és jöttek kb ötvenen. Amit mondjuk nem is csodálok, mert ilyenkor a fiatalság inkább a parton van, vedel és discozik. Óránként volt váltás, mindig másik csúszdához kerültem, és elég nagy volt a kényszer, hogy én is lecsússzak. Amikor megláttam a leghosszabb csúszdát, akkor határoztam el, hogy ide el kell jönnöm munkaidőn kívül is. Azért hogy este 9től 1ig csúszkálhassak, nekem megér 3000 forintot.

There are no comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

