Fellebbezünk

Nemrég kaptam egy levelet a sulitól, miszerint elutasították a kolesz igénylésemet. Najó hazudtam, már rég megkaptam, de mivel nekem mindent az utolsó pillanatban kell csinálnom, miért ne vártam volna az utolsó napig. Szóval ma szerda van, és péntekig be kell érnie a fellebbezésnek. Reggel van ráérek még, addig nézegetem a szokásos oldalakat, e-maileket, szar idő lévén játszok. Játszok. Játszok. És 3 óra van. Posta 4ig. Basszameg. 30 perc alatt annyi nyálat írtam ebbe a levélbe mint még soha semmibe, amikor részeg vagyok akkor sem folyik ki belőlem ennyi hülyeség, de most megcsináltam. Nem is merem kirakni 😀 najó lehet a végén nagyon apró betűvel. A levél kész. Nyomtató kampec. Rohanás le a papírírószerbe, és következik a jól megszokott filmbe illő sztori. Kilépek az ajtón, összeszerencsétlenkedem azt a kis vacak ernyőmet, és futás. Két ember van előttem, persze totojáznak, meg “nemtudják”, de 5 perc alatt végeznek, jöhetek végre, már csak 25 percem van feladni. „Nyomtatni szeretnék pendrájvról.” Papi odakullog a számítógéphez komótosan bekapcsolja, gép elindul, persze hogy le van jelszavazva, mert ide annyi ember szokott járni, és amúgy sem lehet észrevenni hogyha valaki hozzányúl a géphez, ráadásul nemzetbiztonságot veszélyeztető dokumentumok vannak ott. Papi 3x b@assz el a jelszót, belép. Pendrájvot beleerőlteti a gépbe, de ha eltöri, kinyírom. Az ilyen dolgokat mindig két példányban kell másolni, mert a nagynehezen megszerzett dokumentum, amire abban a pillanatban szükséged van, úgyis megsemmisül a célod elött kb 2 méterrel. Mindig. Ernyőmet összeszerencsétlenkedem, papirokat esőtől védve futás haza, ajtónyitáskor észbe jutás, boríték vevés elfelejtés. Áttúrom a lakást borítékért. 15 perc van vissza. Amikor nem kerestem vagy 150 boríték hullott az arcomba mindenhonnan, most nincs. Mér’ lenne. Majd a postán. Kocsiba száguldás, sikerült majdnem a nyár legnagyobb tömegszerencsétlenségét elintéznem az egyik elázott kereszteződésben, parkolóhely érdekesmód van. Postás néni kérdezi milyen boríték kell. Hirtelen összezavarodva mondom, hogy hát olyan kicsi. Ajánlottan, elsőbbségivel, mindennel amivel tegnapra odaér. Remélem jól címeztem meg, mert írás közben fél szememmel láttam hogy a néni szép lassan elkezdi lehúzni a rolót. Méggyorsabbancímzés. 3 méterről kis résen épphogy behajítás. Feladva. És ez általában így szokott menni, ha én készülök valahová.

Tisztelt Dr. Mecsi József dékán Úr!

Nemrég kaptam kézhez a kollégiumi értesítőt, miszerint helyhiány miatt el lett utasítva a kollégiumi kérelmem. Ez ügyben szeretnék fellebbezni, szociális indokokra hivatkozva.

Korábban beküldött kollégiumi igénylőmön fel lett tüntetve szüleim soknak nem mondható átlagkeresete, melyből még középiskolába járó testvéremet és saját magukat tudják fenntartani.
Saját tanulmányaim költségeit a nyári munkával megkeresett pénzzel tudom finanszírozni, valamint iskola mellett vállalok diákmunkát, amennyire tanulmányaim, és szabadidőm engedi. Mivel 210 km -re lakom Pécstől, és a Volán társaság buszjegyei az utóbbi időben jelentősen drágultak, a hazajárást havonta egyszer engedhetem meg magamnak. A pécsi albérletek magas bérleti díját plusz rezsit anyagi okokból számomra csaknem lehetetlen egész tanévben kifizetni, és akkor még nem is került szóba az élelmiszer, buszbérlet, tankönyvek beszerzése.

A kollégiumi igénylőlapon 2 kollégium és 3 panzió volt feltüntetve. Bár nem tudom mennyi az igazság alapja, olyan hírek terjednek miszerint a 800 fős Boszorkány kollégiumban csak 350 helyet tartanak fent PTE-s diákoknak, és ezen a 350 helyen is 3 szak osztozkodik, a többi 450 hely pedig diákszálló lesz?! Tudom hogy a Kollégiumot a Pannonlargo Kft üzemelteti és tartja fent, nem tudom hogy az egyetemnek mennyi beleszólása van a helyek kiosztásába, de akkor is igazságtalannak tartom a helyek felosztását. Az UNIV kollégiumot lebontják, a Szántó kollégiumot szintén nem lehet megjelölni, a végeredmény 2 kollégium mínusz, és egy fél Boszorkány plusz.

A fent leírtak alapján kérem Önt, tisztelt Dékán Úr, hogy legyen szíves mérlegelni helyzetemet; és döntését, akár kedvező, akár visszautasító, valamilyen írásos formában tudtomra adni.

Reklámok

Egy hozzászólás

  1. Good 235rter2rwer23r

Vélemény, hozzászólás?

