Balatoni fúria

Mivel ma meglehetősen jó idő volt, gondoltam lesétálok a partra, a hajósokhoz. Meleg volt mint az állat. Mondjuk nem tudom egy állat mennyire meleg, de nem fáztam na. Leértem a partra, és mint az lenni szokott a balatoni vihar egyik percről a másikra meg is érkezett Siófok felől (kösz Csabi:) ), hatalmas szél támadt, szakadt az eső, az emberek sikoltozva menekültek, elhagyott gyerekek kóboroltak sírva. Ez ment kb 5 percig, és mintha mi se történt volna a nap kisütött, szél semmi, csak a romok. Egyik pacák a közelemben azt mondta, hogy Tihanyban nem is volt semmi. Az ottani viharkárosultak mást mondanak. Sajnos csak egy kis rövid videó van, mert telefonnal készült, és mindenki a repkedő napernyők, meg bazári cuccok után rohangált, és nekem nem volt pofám ott nézelődni meg videózni. Inkább meghúztam magam. Különben is kapaszkodnom kellett az oszlopba, nehogy kifújjon a szél a cipőmből.

Reklámok

3 hozzászólás

  1. 😀

  2. Szépen összeszedett kis iromány kellemes humorérzékkel ami a videón is látszik.Olvastam másik cikkeidet is nekem teccik GG Oroszlán és Keep it up, hogy szép magyarosan fejezzem ki magam.

  3. hát a videobol igyekeztem kihozni a legjobbat hogy átjöjjön, milyen is volt a viharban 😀

Vélemény, hozzászólás?

