Terepszemle

Hétfőn lejött Dawe, estefele ért ide, kajálás sörözés után leindultunk a partra iszogatni, dumáltunk semmi xtra. Persze nekem azért sikerült beállnom két feles pálinkától, meg pár sörtől. Szóval nehéz volt a kelés reggel. Elterveztem még nyár elején, hogy augusztusban lehívok pár arcot, összedobunk egy balaton túrát, aminek része, hogy ellátogatunk a Koloska völgybe, szalonnasütés stb.

Felszálltunk a 10:50es buszra, két diákot arácsig. A sofőr azt mondta, hogy helyijárat viszonylatba tudja csak adni a jegyet, amit először nem értettem, igy szépen ki is perkáltam fejenként 205 forintot, de ha Csopakig kértem volna, ami jóval odébb van szerintem megúszom 50 forintból. Ez csak azért volt gáz mert csak 400 forint volt nálam, erdő közepibe minek pénz. Sebaj. Arácson leszálltunk, elindultunk az úton a Helm szurdok mélyére. Vagy fél órát tevegeltünk a forró aszfalton, és akkor még sehol sem jártunk. Nagynehezen beérkeztünk a völgybe, ahol nemcsak hogy orkok nem voltak, de emberek se. Első körben száraz fát kéne szedni, és ha már itt vagyunk, miért ne másszunk ki a sziklaperemre. Felmásztunk a hegyre, lekukkantottunk a sziklafalról, majdnem hánytam egyet tériszonyomban, és gyűjtöttünk egy kis száraz fát. Amúgy a völgyben -mint késöbb kiderült- esélytelen száraz fát találni a tűzhöz, mert nem süt be a nap, és amugy is párásabb a  levegő. Lekecmeregtünk, ideje tüzet rakni. Hát a túlélő showkban amikor a fószert kidobják a semmi közepén, szerintem könnyebben rakott tüzet két kaviccsal meg egy kis szalmával, mint mi gyufával meg papírral. Harmadik próbálkozásra azért csak sikerült begyújtani azt az átkozott tüzet, bár én már ugy voltam, hogy keresek egy jo erős kötelet meg egy fát. Nembaj tüz szépen ropog, közben az emberek is érkeztek, már kezdtünk éhesek is lenni. Vágtunk pár mogyoróvesszőt, és elkezdtünk nyársat farigcsálni. Imádok hegyes-éles tárgyakat a természet lágy ölébe szúrni. Közben persze hogy sikerült túl kevés parazsat csinálni, de azért nagy nehezen megsütöttük a kis szalonnáinkat, besöröztünk, beboroztunk, betömtük a hagymát, szalonnát, krumplit. És a végszó a jól megérdemelt szál cigaretta, amit kb utoljára 3 hónapja szívtam, de most marhajól esett. 5óra fele érkezett egy családovics nagy terepjáróval, szépen kipakolták az asztalra a -szerintem étteremből- rendelt kaját, gyorsan bevágták, aztán már huztak is haza. Ők teljesen átérezték a természet lágy ölelését, hogy enné meg őket egy medve. A hazagyaloglás azért kicsit neccesebb volt, mivel nem számoltam ekkora buszköltséggel (lol), ugyhogy szépen gyalogoltunk kb 7 kilométert. Rohadt fáradt vagyok, ugyhogy elborulok. Jó nap volt.

3 hozzászólás

  1. nem volt nálad 200 ft? lolxd

  2. 400 volt nálam amit az odautra el is költöttem, visszafele már nem volt egy fityingünk se

  3. […] Egyszer már írtam erről a terepszemlében, bár nem úgy alakultak a dolgok ahogy terveztem, senki sem ért rá a meghívottak közül a […]

Vélemény, hozzászólás?

