Formában vagyunk

Már a legelején le kell szögeznem, hogy sosem vonzott a Forma-1 világa, számomra csak 72 kör tömény unalmat jelentett, sportot nézni különben sem szeretek annyira, mint amennyire űzni. Most is csak azért írok róla, mert a közvetlen közelemben történt a versenyt megelőző fesztivál, pontosabban Tihanyban (ahogy a turisták mondanák: in tiheni). Technikai okok miatt sajnos a mai nap folyamán nem tudtam kimenni (nem volt kedvem), de öcsémet kiküldtem fényképezni, és látszólag sikerült mindent lefotóznia, csak a lényeget nem. Egy kicsit csalni fogok, bár szerintem nem én leszek az első aki a múltheti újságból közvetít. Az egyik érdekes dolog, aminek feldolgozásához hihetetlen magas agykapacitás és egy sör kellett, az a „Forma-1-es autós gyorsasági világbajnoki Magyar Nagydíj” kifejezés volt. Nem tudom melyik reklámszakmában dolgozó egysejtűnek az ötlete volt ez a hihetetlen kreatív, rövid, és gyorsan kimondható cím, de tuti hogy hatalmas marketingkutatások, és átalvatlan éjszakák gyümölcse.
A felvonulás résztvevője két egész versenyautó volt, amiket közelről meg lehetett csodálni, miközben a Boros-Bochkor duó (akiket egyébként nagyon bírok) a helyben felállított pavilonból szórta az észt az éterbe. Ezek után a két vasparipa egy komp hátán elindult Siófok citybe, ahol még túráztatták magukat, lenyomtak egy gyorsulást a víztorony körül, és repültek is a Hungaroringre.

Ezt mind én olvastam és írtam le, nem ám kontrol-cé kontrol-vé. Hogy miért írok olyanról ami nem is érdekel? Mert csak értetek élek kedves olvasók, csak értetek Csabi és Marcsi 😀 Ih möhte ein biá!

Egy hozzászólás

  1. 🙂 🙂

Vélemény, hozzászólás?

