Tömegpost

Megfogadtam hogy nem fogok olyan uncsi postot küldeni mint a legtöbb unatkozó blogger, amiben leírja hogy egész nap nem csinált semmit, csak evett, aztán ebédelt, aztán számolta a szőrt a macskáján, majd megszámolta hányszor forog körbe a ventilátor. Nem tudom miért, de most nekem is meg kell írnom a mai napi semmittevést, talán azért mert enélkül nem blog a blog, vagy csak gépelési rohamom van.

Délelőtt nagyjából sikerült befejezni az új weboldal adminisztrációs felületét, ami egy Budapesti DJ -nek készül. Régen voltam már emberek között, úgyhogy gondoltam a délután nagy részét az aquaparkban töltöm. Bár a klóros vízzel történő agymosás orron keresztül jó mókának tűnt, de ki akartam próbálni azt a csúszdát is amit eddig még nem volt alkalmam. Miután kivártam a soromat a hagyma előtt a kb 40fok melegben, és az ájulás kerülgetett, lecsusszantam amit mostmár nagyon bánok, mivel a könyökömön csúsztam végig ami most rohadtul fáj. Szerintem az alkalom szilánkosra tört, olyan furcsán lifeg 🙂 Viszont a hullámfürdő kemény volt, most bemerészkedtem a legmélyebb részére és jöttek a nagy hullámok, és több mint száz embert egyszerre dobáltak a hullámok, ez az igazi hering party 😀 Hazaugrottam enni, de éjszaka megyek vissza és tesztelve lesz az összes szauna és gőzkabin 🙂

A jakuzzi része egész jó volt, olyan erővel jöttek a buborékok, hogy úgy kellett fognom a gatyámat, mint mikor a csajoknak a szoknyájukat felfújja a szél. Nagyon tetszett a körmedence, ahol körbe körbe keringetik a vizet, és lehet pörögni mint mókus a centrifugában, viszont a gumifánkon való lecsúszást nem überelte semmi. Másfél óra csúszkálás után döntöttem úgy, hogy ideje kipróbálni az aromás gőzkabint, ami jó is lett volna ha a büdöskölkök nem szellőztetik ki állandóan. A szauna hiányzott már régóta, talán középsuli óta csak egyszer voltam szaunázni Siófokon a Csabival. Miután kijöttem a 90 fokosból egyből bele a 10 fokos medencébe, hát nem volt kellemes 🙂 Szinte égetett a hidegvíz, aztán meg úgy éreztem, hogy belülről fagytam meg, le is dőltem kicsit, mielőtt összeestem volna 😀

Talán nem is lett olyan unalmas ez a post, de biztos hogy utáltok amiért én egész nap az aquaparkban lógatom a lábamat :] Munkahelyi ártalom.

Reklámok

3 hozzászólás

  1. :DD

    (irjál már majd milesz hétvégén)

  2. Annyira jó ezeket olvasni!!! Kinyúlok!! 😀

  3. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

