Szülinap a Füredi Borhéten

Azt tudni kell rólam, hogy már általánosban sem volt sok igazán jó barátom itthon, kis vézna szöszi voltam, szótlan és zárkózott, bár volt egy legjobb barátom, akivel ugye a mindenki által jól ismert gyerekcsínyeket elkövettük (és itt megjegyezném, hogy a szomszéd néni ablakát tényleg nem én rúgtam be labdával). Az általánosnak vége lett, a legjobb barátom szülei elváltak, és ő Pestre költözött, emellett az általános iskolai osztálytársak is szétszóródtak az ország különböző pontjain, én pedig mentem Székesfehérvárra középsuliba. A társaság széthúzott, és ismerősök nélkül maradtam a városban. Csak a nyári meló során megismert munkatársakat ismertem Füreden, és úgy éreztem kezdek újra szocializálódni.

Ma lejött hozzám nyaralni az első nagy szerelem (akit most biztonsági okokból nem neveznék nevén 😛 ), hogy kikapcsolódjon a pesti nagy hajtás után. A szokásos programot terveztem, mint mindig ha valaki jön hozzám vendégségbe: strand, vitorlázás, és mivel aktuális, iszogatás a borhéten (és egyben meg is ünnepeltük a szülinapomat). Az egészben az volt a legjobb, hogy találkoztam egy csomó ismerősömmel, akikkel a meló alatt ismerkedtem meg, és olyan jó érzéssel tölt el, hogy végre hosszú évek után itthon is tudok lógni valakivel, dumálni, iszogatni. Összeültünk az aquaparkosokkal inni egy kis szürkebarátot, majd a szórólaposokkal muskotályt (ami olyan édes volt, hogy cukrot izzadtam) és a tavalyi matrózlánnyal is találkoztam. Egyszóval jól éreztem magam, és elmondhatom, hogy ez a születésnapom is jól telt el. (Arról nem is beszélve, hogy ezt az egész iszogatást egy autós üldözés keretein belül fixáltuk le.)

Munka után az egyik úszómester srácot fuvaroztam a kikötőhöz, mert a környéken lakik, és a másik munkatársam is két kollégát vitt haza, de azt vettem észre hogy nem a megszokott irányba mennek, hanem jönnek utánunk. Amikor kitettem az úszómestert, akkor álltak be mellém és mondták, hogy idáig követtek. Mondom remek akkor játszunk kicsit. Innentöl kezdve követtek jópár utcán keresztül, mászkáltunk erre arra, végül leparkoltam a házunk elött és akkor jött az ötlet, hogy igyunk együtt.

There are no comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

