Átvitorlázni a délutánt

Amióta dolgozom, minden nyáron más fajta melóm volt, ami azért jó mert szeretek mindig új dolgokat kipróbálni, és amúgy is hamar ráunok mindenre. Mindig kell valami új. Tavaly matróz voltam a füredi kikötőben, ami eléggé bejött, állandóan vízen lenni, szelni a habokat akár jó időben akár viharban, de erről majd egy másik postban. A matrózgyerek akivel tavaly együtt dolgoztam, augusztus végén hazajött, eddig a Dunán hajózott Budapest és Franciaország között. Eredetileg strandra hívtak, de mint az szokott lenni úgysem az lesz amit eltervezel.

Először a Rózával mentünk ki, azé a cégé a hajó ahol tavaly voltunk matrózok, ugyhogy lazán ellötyögtünk egy órát a dögmelegben Tihany felé. Idilli látvány volt, ahogy a nyári napsugár éegti a bőrünket, a bugyogó víz tetején pedig döglött angolnák úszkálnak, de mi sem jobb ilyenkor mint egy hideg sör. A melegtől haldokló állatok, és a közelgő globális felmelegedés elől menekülve kihajóztunk a partig, aztán ismét csodás ötletük támadt a többieknek, mi lenne ha vitorláznánk. Szóval a kemény vitorlázást vezessük le egy kis vitorlázással, kibéreltünk 4órára 10rudolfért, egy kisebb viziparipát, amit egyébként jobban élveztem, mert a nagy szélben dőltünk is rendesen, és amig a csajok hátul sikoltoztak, úgy megdőltünk, hogy a seggemet mosta a víz. Kötöttünk egy kötelet a csónak hátuljára és húzattuk is magunkat, meradjunk annyiban hogy a rikitó narancssárga mentőmellény, nem passzolt az idei nyári kollekcióba, de ha el akartok képzelni, gondoljatok egy vizisielő kukásra. Közelgett valami világvége féle vihar, és már fáztunk is, úgyhogy jobbnak láttuk ha a nap további részét egy sör mellett töltjük a helyi krimóban, de én olyan fáradt voltam, hogy inkább hazakúsztam, mint meztelencsiga egy esős nap után. Amúgy. Nemrég hallottam, hogy a balatonfüredi önkormányzat támogatja az általános iskolások vitorlásoktatását, igy mostatntól tesi órák mellett, nyáron vitorlázást fognak tanulni az iskola keretein belül. Hogy nyelné el őket egy örvény. Bezzeg az én időmben nem bírtak kitalálni ilyesmit. Nembaj, én támogatom a fiatalok sportolását, legalább nem bandáznak az utcákon, és hasznosan töltik a szabadidejüket. HARR!

Reklámok

Egy hozzászólás

  1. 😀

Vélemény, hozzászólás?

