Koloska Völgy

Egyszer már írtam erről a terepszemlében, bár nem úgy alakultak a dolgok ahogy terveztem, senki sem ért rá a meghívottak közül a Csabit kivéve, de így is elég jól sikeredett.

Minden ott kezdődik, hogy a Csabi hozott házibort 🙂 Délelőtt osontunk ki az erdőbe, jó nehéz tatyókkal, meg voltak pakolva mindenféle finomsággal, még az etióp télapó zsákjában sincs ennyi kaja és pia. Út közben csak a sündisznók halk pusmogását és a gőzölgő medvesz@r hangját lehetett hallani, bár jártak arrafele más népek is, olyan sokan azért nem voltunk a természet lágy ölében. Első utunk a hegyre vezet, és nem csak a kilátás végett, de valahonnan száraz fát is kellett szednünk, amiről lecipelés után kiderült hogy nedvesebb mint a Balaton, de második próbálkozásra sikerült megrakni a tüzet, minek örömére be is kóstoltuk a házi borocskát, amiben egyébként annyi alkohol volt, hogy szerintem ha tűzre dobtuk volna, egy kisebb gombafelhő kíséretében, másodpercek alatt leégett volna az erdő. Nade. Ismét sikerült olyan kevés parazsat csinálni, hogy csak kuporgatva, két turnusban tudtuk a szalonnákat az örök vadászmezőkre küldeni. Minden jól is ment amíg el nem fogyott a bor, és azt vettük észre, hogy meghajlik körülöttünk a világ, és hogy jó lenne elindulni, ha nem szeretnénk a közeli barlang mélyén tölteni az éjszakát. Hát hogy mi történt az úton az csak halvány emlék, azt tudom hogy ettem kökényt meg csipkebogyót, és amikor hazaértem a hátsó zsebem tele volt mohával. Arról nem is beszélve, hogy amíg a buszmegállóban a Csabi aludt addig én nyers diót majszolgattam, aminek a nyoma még több napig látszott a kezemen, konkrétan úgy nézett ki mintha két napig a szénnel kevert ganéban turkáltam volna. Képek készültek, lehet nézni, kár hogy a többi emberke nem tudott eljönni, de majd legközelebb. Nekem így is tetszett 😀

Reklámok

There are no comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

