Boszikoli 2.0

Mivel nem kezdünk mondatot 😀 Még nem költözött vissza egy lakótársam sem, gondoltam átnézek a felújított bosziba, kíváncsi vagyok milyen lett, mert én is ott töltöttem az első évemet. Aztán 2 évre bezárták, és elkezdődött a suli, és a koli felújítása, a végeredmény egész jó lett. Igaz, hogy helyet nem kaptam, a fellebbezés sem hatotta meg a Dékánt, egyre csak helyhiányra hivatkozva dobta vissza a kérelmeimet, azért aki ismert egy két HÖK vagy Kollbiz tagot, annak persze egyből lett hely, nem számít, hogy a szomszéd faluban lakik. Pénz beszél.

Az épület felépítése teljesen más mint 2 éve, két ember lakik egy szobában, és két szoba van egy blokkban. Minden ilyen blokkban van külön fürdő és WC, így ezeken maximum 4 embernek kell osztoznia, ami szerintem bőven jó dolog, a megboldogult Universitashoz képest. A földszinten normális étterem van, amit mi régebben csak “csótányos” -nak hívtunk, most már egész korrekt, és remélem higénikus is. Lehet kapni menüt párszáz forintért, ami igen csak előnyös ha az ember messze lakik, és nincs ideje hazafutkározni. A B klub is megújult (nem keverendő a B52vel, nem ugyanaz!), bár elég kicsi a hely. Az egész épületben tilos a dohányzás, úgyhogy minden bagós most a bejárat előtt füstölög. Amint lesz időm képet is rakok fel, hogy ossze lehessen hasonlítani a régi és új boszit. Ha valami kérdés van kolival, vagy pannonlargoval kapcsolatban, kommentben lehet, válaszolok ha tudok.

Reklámok

There are no comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

