Mellbedobás

Biztosan veletek is előfordult már, hogy beszélgetés közben, tv nézéskor, vagy internet böngészése folyamán előbukkannak hatalmas mellek, és a haverok elkezdenek egyből nyáladzani rá, már teljesen szerelemesek, és csak az tudja kizökkenteni őket, amikor azt mondom, hogy kell a fenének a tejeskanna. Ilyenkor csak bámulnak, hogy teljesen hülye vagyok, nézzem már meg mije van a csajnak. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen torzszülött, hogy a bundás kenyeret tejföllel eszem, nem dugom be minden lyukba a @-om, és nem jönnek be az orbitális mellek. Bár ízlések és pofonok. A pasik többsége a nagy mellekre hajt, valószínűleg azért, hogy elmerülhessen bennük, de én nem szeretnék beléjük fulladni, szerintem a kisebb de formásabb mell sokkal arányosabb külsőt ad egy lánynak. Persze ezen azzal lehet még dobni, ha sportos az alakja, és barna a bőre, de ne kalandozzunk el Brazilia felé 🙂 Szeretjük ha egy nő nőies, értsd divatosan öltözik, de nem kurvásan (bár azokra is bukunk akik kurvának öltöznek csak nem tekintünk rá potenciális barátnőként), sminkeli magát, de nincs rajta 2 kiló vakolat, és ha lemossa nem ijedünk meg. Visszakanyarodva a lényeghez, mellek terén mindenkinek más jön be, még mindig nem tudom mi ez a nagy vonzalom a lufik iránt, az biztos hogy a csajok önbizalomhiányának fele ebből a tényből származik, és mind tele akarja pumpáltatni magát szilikonnal. Ha valaki tudja a rejtélyre a választ kommentezze be, addig is kattintással lehet szavazni kinek mi a favorit 🙂

Kattints a neked tetszőre, és nézd meg a hozzájuk tartozó arcot.

Reklámok

3 hozzászólás

  1. melyik degenerált szavazott a szőrős f@szra? XDD

    Vicces

    tits :)))

    ui: miért nem lehet többször szavazni?? ( na majd megbuherálom )

    STI sejtem, hogy te melyikre szavaztál :))))

  2. ui: előnytelen képet tettél ki al egnagyobb mellű csajról azért szavaztam rá kevesen.
    ja amugy van ezeknél sokkan nagyobb is de az már pfffff XD

    bye all

  3. igazábol rengeteg mell közül ezeket találtam a legszimpatikusabbnak, igaz kevés a szavazati lehetőség is, de első saját szavazásnak nem rossz 🙂 majd lesz popsivoks is de az még odébb 🙂 (én a második mellre voksoltam)

Vélemény, hozzászólás?

