Bors, Duna, Rock’n’Roll

A pécsi albérletben 3man lakunk, Erik, Pippin és én. Mindhárman a PTE csodálatos műszaki informatika szakára járunk, és 1-1 tanév különbség van köztünk, és mindketten Kalocsa mellett laknak. 😀 Erik (továbbiakban Riki :D) már régóta énekel, és anno a Drunken Illusions nevű bandában köszörülte a torkát, mígnem egy napon a Gyöngyvér zenekar megkérte, hogy nótázgasson náluk, és nagyjából innen indul a sztori 🙂

Miután játszottak a Hegyalja fesztiválon, és a Szigeten is, most a budapesti Avalon club volt soron, ahová persze hogy én is meg lettem hívva, és naná hogy el is mentem. Az indulás szombat estére volt tervezve, így addig el kellett ütni valamivel az időt, elmentem Rikiékkel Kalocsára. Először furcsa volt hogy az Alföldön minden sík, és tényleg úgy van minden ahogy föci órán mondták, és én mint hegyi, meg tavi gyerök csak néztem hogy akkor most mivan. Szerencsére falun már jártam, úgyhogy az úton bóklászó teheneken már nem tátott szájjal csodálkoztam, hanem csukottal. Riki egész hétvégén próbált a zenekarral, így a szüleivel spanoltam, akik egyébként egész jó fejek és fiatalosak, szóval a hülyéskedés nem maradt el. Anyámék kapva a lehetőségen, hogy a paprika fővárosában vagyok, mindjárt le is adták a rendelést, mert ugye fater nem bírja ki ha nem kapja meg a napi csípős adagját 😛 Gyorsan ment az idő, de szombaton buliig mégiscsak kéne csinálni valamit, így hát jött az ötlet Riki faterjától, miért is ne menjünk el holnap horgászni.

Nem mostanság keltem utoljára fél 6kor, ilyenkor az agyi kapacitásom azonos egy szobanövényével, de nagynehezen összeszedtem magam. Mivel nem hoztam jáccósruhát, a Riki adott kölcsön cuccot, a nadrág még rá is 2x nagyobb volt, szóval mellém még simán befért volna valaki. Kb úgy nézhettem ki mint amikor a gyerek megtalálja a szekrény kulcsát, és a fater cuccaiban rohangál. Irány a Duna part, ahol egy egész jó kis ladik meg a rászerelhető johnson motor várt minket, repültünk is mint a szél 😀 egész idő alatt egy 2 kilós sügért fogtunk, persze Riki faterja mindenkinek úgy mesélte, hogy én fogtam, persze a történet itt kicsit más, de én így is örültem a zsákmánynak. Ami persze este megsütve végezte a konyhaasztalon, de hát nem azért küzdöttem fel magam a táplálék lánc tetejére, hogy vegetáriánus legyek 🙂

Eljött a koncert ideje, felkocsikáztunk Pestre. 250-en jöttek el, mondjuk kicsit kivülállónak éreztem magam, mert ahova csak néztem hosszú hajat láttam, és mindenki fekete cuccban volt, meg kikenve, hát mondom mindegy, csak nem kapnak el a budiban a feldühödött rockerek, hogy meglincseljenek egy ártatlan Gyöngyvér-fant 🙂 A koncert iszonyat jó volt, meg lehet nézni képeken, készült dvd felvétel is, Riki kurvajól nézett ki, és jól is énekelt. Nem gyakran járok rockkoncertre, de ez azért odaba&ott. Főleg amikor a kórus is beénekelt a számok alá, a nép tombolt, a csajok síkítoztak az első sorban, én meg hátul ordibáltam, hogy: Ő az én lakótársam ám! 😀 Szóval aki kíváncsi milyen is, október 22.én az Avalonban megnézheti.

There are no comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

