Hotdog profile

Pár hónapja hoztam létre a hotdogon egy profilt, hogy milyen apropóból már nem tudom, de akkor nem sokat foglalkoztam vele. Nemsokkal később viszont megláttam egy hirdetést a főoldalon, miszerint lehet, hotdog profil design versenyre jelentkezni. Mindig is érdekelt mennyire vagyok jó abban amit épp csinálok, így hát “miért ne” alapon beneveztem. Vagy fél napot elszöszmötöltem mire rájöttem, hogyan tudom a hotdog stíluslapját felülírni, de végül sikerült, és meg is lett az eredménye, ami engem meglepett, hiszen elég sok jó profil került be a döntőbe. Mindenesetre köszi! 😀

Reklámok

Egy hozzászólás

  1. jó lett a design

Vélemény, hozzászólás?

