Sulis nyavajgás

Lassan 7 hónapja dolgozom egy pécsi webfejlesztő cégnél, a sulit passzíváltattam. Ahogy közeleg a szeptember, rájöttem hogy hiányzik az egyetem, a délben kelés, a bulik, maga az életérzés hogy egyetemista vagyok, és hogy bejárok órákra.

Minden a pénz körül forog. Sok embertől hallottam már, hogy feladták álmaikat a sikerért, és mindig ugy gondoltam, hogy ez a törvényszerüség megváltoztatható, vagy legalábbis én kikerülhetem. De talán most jött el a kompromisszum ideje, vagy folytatom a sulit levelezőn, ahol nem ismerek senkit, és az iskola is egy papír alapú jelkép lesz; vagy gyűjtök még fél évig, és visszamegyek nappali tagozatra a többekkel és ismét egyetemista leszek.

Nőjjek fel, vagy valósitsam meg az álmaim? Történjen bármi is, akit érdekel annak leírom mi történt.

2 hozzászólás

  1. Jeee, látom folytatod a blogot. Helyes

    Valósítsd meg az álmaid. Egyértelmű. Bár nehéz. De régi énedet ismerve nem lehetetlen. 🙂

    Kitartás

  2. Csak az álmaidat valósítsd meg,de maradj mindíg a földön.
    Baj, ha csak 1 cm-t is elszállsz. Te okos vagy.

Vélemény, hozzászólás?

