Xavér Szauna

Kb egy hónapja keveredtem valahogy a Bónusz Brigád oldalára, és láttam meg a pécsi kuponok között egy szaunásat. Régóta tervezem, hogy kipróbálom a helyi wellness lehetőségeket úgy mint szauna vagy masszázs, de most kapva kaptam az alkalmon és 7200 helyett 1800 ért vettem egy 4 alkalmas kupont.

Múlt szombaton jutott eszembe megint, hogy hoppá nekem van bérletem, úgyhogy aznap le is mentem kondi után a szaunához, ami egy utcával van lejjebb mint az albi. Egy nő és egy férfi várt a recepción, úgy tűnt egy pár, a nő masszíroz, a férfi vezeti az egyebeket gondolta, de közölték hogy szombaton sajna nincs lehetőség szaunázni, gondolom kevés a vendég, hogy befűtsenek. No nembaj majd visszanézek kedden. Így is lett.

Voltam már párszor szaunában, összepakoltam a törcsit, fürdőgatyát, papucsot. Későn értem le, a tulaj adott két törölközőt, mondom először vagyok, mutassa meg merre-mi-hogyan. Lementünk egy lépcsőn az alagsorba, ahol elég gyér volt a fény, mutatta balra az öltöző, jobbra a pihenőtér, bejebb wc, zuhany, csobbanó, és a szauna. Jó pihenést kívánt, és mondta, hogy ez nem fürdőruhás szauna, mindenki a lepedőt használja. Jahogy az egyik törcsi lepedő (ami egyébként gyanúsan rövid). Hát mondom jó, majd felment.

Nem szokott még hozzá a szemem a félhomályhoz, átöltöztem, aztán a pihenőben megláttam az első meztelen fószert, és hirtelen túl sok lett a fény. Jobb lett volna nem látni ezt, de mondom más úgysincs itt, biztos lazul. A pihenőben az egyik székre letettem a cuccom, a fószer bement a szaunába, mondom akkor zuhanyzok egyet, hogy mégse retkesen menjek be. A zuhanyfülke is sötét volt, de rájöttem hogy ha megfelelő nyomás jön a rózsából, az világít, beszarsz. Irány a szauna, fószer bent fekszik meztelenül, én meg kezdtem gyanakodni, hogy lehet ez mégsem csak szauna, hanem valami bűnbarlang és most én itt bizony meg leszek baszva. Semmi hirtelen mozdulat, zavaromban leültem a csávó farkával szemben, nemgond, így is elég kínos ülni, de ha odébb ülök az is ciki, úgyhogy a maradék időben szorítottam a kis lepedőmet és csukott szemmel egy virágos mezőre gondoltam. A szauna is félhomály volt, simán el tudtam képzelni, hogy a maffia emberei itt gyűlnek össze megtárgyalni a következő szeszcsempészáru lebonyolítását. Rémálmaimmal ellentétben most nem történt semmi, úgyhogy kimentem a csobbanóba ami annyira fagyos volt, mint a lelkem miközben a politikai hireket olvasom. Mocsok sötét volt abban a lyukban ahol a csobbanó volt, de még így is láttam a leheletem. Egyébként ha nem lett volna ott senki akár a saját kis menedékemnek is el tudtam volna képzelni a pihenőszobát, mert igényes volt, hangulatos, mindenhol mécses, a rádióból szólt a halk jazz, volt egy csomó pihenőszék, két matracos fekvőhely, megy egy hintázós ágy.  Az előtérben még pár kondigép is helyett kapott, amit helyszűkében nem nagyon lehetett használni, de a szándék a dicséretes.

Összességében, a paranoiákat félretéve egész jó kis hely, kicsit drágának tartom az 1800 Ft-os belépőt, de kuponnal teljesen megérte, kár hogy nem többet vettem.

xavérszauna.hu

Nemsokára jön a méregtelenítés, amit derékba fog törni a süticsütörtök, de olvastam róla és kíváncsi vagyok.

Reklámok

5 hozzászólás

  1. Jo post, irj többször:)

  2. Rajta vagyok 😀

  3. Szokas szerint szetrohogtem a belem. (Az igazi meregtelenites :))

  4. A Xavér szaunában vannak meleg napok, miért kell ezen megdöbbenni? Ez részben meleg szórakozóhely.

  5. én is járok sokat,és szeretek ruha nélkül lenni,a szaunában se takarom el magamat.nem zavar,hogy látják a fütyimet.szeretem,ha valaki simogat,akkor értem a célzást.

Vélemény, hozzászólás?

