Az utóbbi három hét

Ittlétem második hétfőjén vettem a fáradtságot és feltöltöttem az önéletrajzom a monsterre, és láss csodát még aznap felhívott egy munkaerő toborzó. Keresett szakma az IT, úgyhogy nem kételkedtem benne hogy hamarosan találok valami munkát. Kedden megérkezett Csabi, és magával hozta az esőt is. A hét folyamán folyamatosan csörgött a telefonom, küldték az álláslehetőségeket, és a leglelkesebb Jay, le is szervezett nekem egy állásinterjút a következő keddre, és 250 beküldött önéletrajz után Csabi is mehet hétfőre.

Az ideérkező népek rengeteg fényes dolgot beleírnak az önéletrajzukba, még olyat is ami nem igaz, és ily módon én is beszopattam magam, mert volt 5 napom behozni az egy éves gyakorlati tapasztalatot egy olyan dologból amit még nem is láttam. Úgyhogy a hét további része azzal telt, mint főiskolán a vizsgára készülés: utolsó napra hagytam mindent. Lettek is izgalmak belőle.

A hét további részében azért próbálgattam készülni az interjúra, úgyhogy töröltem magam monsterről, és nem is vettem fel a többi recruiternek a telefont. Ez volt az első számú hiba.

Az esős idő miatt a héten elmaradt a városnézés, de vasárnap tettünk egy próbakört a majdani interjúhelyszínekre. Az enyém a belváros közepén volt, elmetrózgattunk fél órát és egy nyüzsgő tér közepén találtuk magunkat, tán még a nap is sütött, a madarak csiripeltek, és gumicukorral kirakott utcákon ugrándoztunk a helyszínig. Jó volna itt dolgozni, minden közel van és háztól házig visz a metró.

Úgy fellelkesedtünk, hogy el is indultunk wimbledon felé, ahol a Csabi talált magának egy műszaki melót. Vonatozgattunk egy órát és az eső is szakadt, a megrottyant kis ernyő alatt baktattunk ketten fossá ázva vagy fél órát mire megérkeztünk egy nagy gyárépülethez. Olyan volt mint Mordor, csak ide még az orkok sem merészkedtek el. De ha ez az egy melóhely irt vissza, akkor ezt kell szeretni, gondoltuk és elindultunk visszafele. Gyakorlatilag úszva is mehettünk volna, mert a kettő hasonló komfortértékeket képvisel.

Eljött az interjú ideje is, ami meglepően jól ment, néha beszéltem hülyeségeket angolul, de végül csak összehoztam, és azt mondták passzolok is a csapatba. Igaz elég bonyolult rendszert fejlesztettek, de csak belejön az ember. Szóltak, hogy majd hívnak pénteken, és hívtak is, de még pár embert le kell interjúztatniuk, majd szólnak. Azóta is szólnak, úgyhogy visszatettem magam monsterre, és azóta megint napi  hívásom van. Már egy hete megy ez de interjút még csak egy ember tudott volna ajánlani Camebridgeben, ami innen 60km-re és 20.000 forintnyira van, úgyhogy ezt kénytelen leszek kihagyni. Bízom benne, hogy a jövő hét termékenyebb lesz, mert ígértek egy kezdő fejlődő céghez interjút ami tetszik is.

Vasárnap elugrottunk a belvárosba, hogy a Csabi is lásson valamit belőle, ha már egy hete itt van. Képek alább.

Az utóbbi időben kicsit ellustultam írogatás terén, de túl sok minden nem történt, meg az ihlet is akkor jön ha szeretne. Pl az alábbihoz kb fél évente sikerül írnom egy mondatot:

“Csengetés hangja ránt vissza a valóságba. Rágyújtok egy piros Marlborora, majd ajtót nyitok.
Stacy állt ott, csurom vizesen, aranyló szőke haja vékony tincsekben hullámzott, szeme alatt sötét folt. Megkérdeztem ki tette ezt vele. Fél óra múlva rá is találtam az ipsére egy közeli lebujban, ahol a haverjaival csontrészegen mutogattak és kiabáltak egy fiatal lánynak. A csapostól csak egy dolgot akartam. Whiskyt. Tisztán. Ezt a nőverő keményfarkú rokkergyereket a wcből a hátsó ajtón át a sikátorba rángattam és három helyen törtem el a kezét. Nem csípem ha nőkkel keménykednek.”

Reklámok

There are no comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

