Céges karácsonyi haccacáré

Most hogy kitavaszodott, és leesett 2 méter hó, én is kimásztam a barlangomból. Ezt meg tavaly decemberben írtam és mivel nem emlékszem mik történtek azt hiszem változatlanul hagyom 😀

spring_2013

Fél 2 van, a szállodai szobámban fekszem és azon strapálom magam félrészegen, hogy megírjam a történteket mielőtt elalszom. Szeretem a céges bulikat, ingyen kaja pia buli, itt csak az a bökkenő hogy senki nem beszel magyarul.

Ma úgy ébredtem hogy mocskosul faj a fülem  fogalmam sincs mitől valami külső gyulladás lehet, lehet fel kéne keresnem egy dokit. A vonat 5 alagúton megy keresztül százzal és a légnyomáskülönbség miatt eldugul a füled ha bemész meg akkor is ha kijössz az alagútból + fülfájás, jól indul a nap. Délelőtt beszélni akart velem a projekt menedzser, kicsit be voltam szarva hogy most jön a lebaszás, mert lassan dolgozom, de semmi extra, az mondta jól haladok a dolgokkal. Kezdek rájönni, hogy itt nem szokás elkapkodni a dolgokat, a munkamenet sokkal lassabb és nyugodtabb, mint otthon. Nem olyen egyszerű megérteni néha mit makognak  úgyhogy a délelőtti előadásból csak foszlányokat értettem. Délben mindenkinek rendeltek mexikói kaját, gondoltam miért ne próbáljam ki a tacot. Nem volt olyan jó, akit részletesebben érdekel, hogy milyen, vegyen egyet. A délután hátralevő részében a csapatok tartottak powerpointos bemutatót (sales, customer experience, dev team) ami érdekesebb volt mert a saját munkámat is láthattam demó közben, és imádkozhattam hogy ne most szarjon be valami. Szünetekben odajöttek páran, hogy ki a fene vagyok, eddig csak a banda felével találkoztam. Beszéltünk pár szót és kiderül hogy majdnem mindenki járt Magyarországon vagy a környező országokban. Legalább tudják merre van.

Kifogtam a legszarabb időt mióta Angliában vagyok, vízszintesen esett az eső és fújt a jegeces szél. Egy másik munkatárssal megázva érkeztünk a hotelba ahol a predrink(elöivászat) lesz. Nem sok szállodában voltam eddig, de szerintem ez a legszebb stílusát tekintve. A University Arms Hotel Cambridge központjában van. A bárban futott össze a banda, nem is tétováztam kérni egy Beckst a főnököm kontójára. Szerintem otthon senki nem ismeri a Card Against Humanity játékot  a lényege hogy vannak kérdés kártyák meg válasz kártyák. Mindenkinél van egy raklap válasz  és a kérdéseket körbe haladva teszik fel az emberek, és a leghülyébb választ kell adni a kérdésre  A … musical jelent meg idén a Broadwayen. Es a válaszok: pandaszex, Rosie Odonell etetése, Ausschwitz stb. Angolok.

A sör után elindultunk a Cafe Rouge francia étterembe ahol a vacsorát készültünk felzabálni és egy pint sör meg egy pohár bor után kezdtem jól erezni magam. Az előétel libamáj pástétom volt pirítóssal ami egész finom volt, főtételnek libasültet kértem párolt zöldséggel (mennyi liba), desszertnek meg valami toffis tömény édes trutymót amit nem bírtam megenni. Devonte kitalálta, hogy igyunk rövideket  mert hogy ő be akar rúgni. Addig ittunk amíg mindenki szarul nem lett. Én annyit ettem, hogy felszívta az alkoholt sálálá. Elindultunk a Baroosh discoba, útközben beszeltem pár új emberrel és kiderült hogy van magyar ismerősük Zoltán. Hát ez fantasztikus. Mindenhol magyarok. Nemcsoda, hisz menekülnek otthonról. Beszéltem Spanyol lánnyal, belga fejlesztővel és meglepő volt látni ahogy két amerikai egymásra talál Angliában. Brett a főnök azt mondta hogy ő szerinte a magyarok sötét hangulatúak, mert Magyarországon a legnagyobb az öngyilkossági ráta (meglepő). Szerencse, hogy nincs messze a hotel mert utálok esőben hazagyalogolni. Good night.

UI: csak átírtam, mert még ennél is unalmasabb volt.

Reklámok

There are no comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

