Kew Gardens

Kitavaszodott, és első napos alkalommal ki is bújtam az ólamból. Nem tudtunk mit kezdeni magunkkal, végül Vivvencs javasolta, hogy menjünk el megnézni a botanikus kertet hárman. A dologban az a szép, hogy annak ellenére hogy a legszarabb, leghosszabb úton mentünk, csak én jutottam be a kertbe, a többiek feladták (forever alone).

Ez egy nagy fa, aminek lusta voltam elolvasni a nevét

Ez egy nagy fa, aminek lusta voltam elolvasni a nevét

A 16 fontos belépőjegy után a kertben csuda dolgokat láttam. Persze nem néztem meg az egészet mert mint említettem valaki (khm) a hosszabb utat javasolta a Temze felőli bejárathoz, de azért pár képet így is lőttem.

IMG_20130526_154157

 

Csak nektek írom le, mert amúgy engem sem érdekel hogy 30,000 különböző növény van itt, és a kert többszáz tudóst foglalkoztat (lehet innen indulnak az “Angol tudósok megállapították” kezdetű mondatok). Ami érdekesebb, hogy lehet kapni húsevő növényt.

Lehet meglepem vele otthon az egereket

Lehet meglepem vele otthon az egereket

A továbbiakban beszéljenek a képek, ha többet érzel a növények iránt mint plátói kapcsolat, vagy csak szeretnél látni egy gyereket amint beleesik a tóba, mindenképp látogass el ide.

Reklámok

There are no comments on this post.

Vélemény, hozzászólás?

