Ez a nyár is elmúlt

Az utóbbi időben eléggé ellustultam írás terén, pedig sorban állnak az elmentett vázlatok a történésekről. Idő közben új londoni irodába költöztünk, közel van a korábbihoz, és nem kell más cégekkel osztozni, a metró még mindig háztól házig visz. Fizetésemelést is kaptam és ezzel együtt több felelősséget, úgyhogy mostantól többet kell kommunikálnom a többiekkel, ami néha szórakoztató, néha el tudnám sírni magam mennyire nem tudok beszélni 🙂

Az új iroda hatalmas, és egyelőre üres, de az ígéretek szerint hamarosan berendezkedünk; lesznek függőágyak, babzsákok, felszerelt konyha, játszószoba a gyerekeknek (nekem) Playstationnel, társasjátékkal meg amit egy nyolcéves elképzelhet.

Az Enterprise fedélzete

Az Enterprise fedélzete

Tárgyaló

Tárgyaló

Szoba mindenki másnak

Szoba mindenki másnak

Szoba a kacatoknak

Szoba a kacatoknak

Itt tobzódnak a barlangi trollok

Itt tobzódnak a barlangi trollok

Végre együtt állnak a csillagok, és úgy esett hogy elutazunk Párizsba Vivivel meg pár ismerősével szept. 20.-án 4 napig fogjuk ostromolni Párizstot a turistáskodással és bamba fényképezgetéssel, hogy majd jól teleszemeteljem a facebookot az Eiffel-torony támasztós közhelyes képekkel (apropó, ezek a mai okostelefonok olyan gyorsan merülnek, hogy vettem egy hátamra csatolható hordozható töltőt)

61BHDlHZpXL._SL1000_

Most egész jól állok anyagilag, és épp érkezik a GTA V, úgyhogy hó végén veszek egy TV-t meg egy PS3-mat. Tudom burzsuj dolog, de ha csóró akarnék lenni, Afrikába költöztem volna.

Észrevettétek, hogy kevesebbet káromkodom, baszki?

2 hozzászólás

  1. GTA 5 bittos jó 🙂
    Én diablo 3-at néztem ki az xboxomra, de olyan kurvasok időm van, hogy a skyrim-ben is csak 2 szintet léptem az elmúlt 3 hétben :/

  2. Nemrossz a Diablo3 nekem egy kicsit unalmas ugyanugy csapkodni orakon keresztul 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=N-xHcvug3WI

Vélemény, hozzászólás?

